خودارضایی و قاعدگی
متن دلخواه شما
جمعه 18 فروردين 1396 ساعت 20:34 | بازدید : 215 | نوشته ‌شده به دست padidekashan | ( نظرات )

در این مطلب درباره خودارضايی در بارداری ، خودارضایی در دوران قاعدگی و خودارضايی در بارداری گرداوری شد

خودارضايی در بارداری ، خودارضایی در دوران قاعدگی

 

خودارضايی در بارداری

سوال بارداری: 21 سال دارم و پنج سال است ازدواج كرده ام. از بچگی خودارضايی می كردم و به تازگی متوجه شدم باردارم و در اين مدت يكی دو بار خود ارضايی داشته ام. مشكلی برای جنين پیش نمی آید؟

پاسخ دکتر نسرین نصیرزاده، متخصص زنان و زایمان
هر دستکاری و تحریک دستگاه تناسلی در زمانی که مادر باردار است خطرناک است و باعث انقباضات رحمی شده و در نتیجه احتمال زایمان زودرس و سقط جنینرا افزایش می دهد. در مورد شما نیز همین طور است و بهتر است برای جلوگیری از بروز این اتفاقات از ادامه این کار خودداری کنید. ضمن این که ادامه این عمل انرژی شما را هم کاهش می دهد.

 

سوال مخاطب : همسرم زود انزالی داره و در رابطه مون من هر از چند ماهی به ندرت به ارگاسم می رسم، این آزاردهنده است. الانم برا بچه دومم حاملم، بعضی وقتا اقدام به خودارضایی می کنم و آروم می شم. این خود ارضایی تو این دوران بده؟
پاسخ دکتر نسرین نصیرزاده، متخصص زنان و زایمان
هر دستکاری و تحریک دستگاه تناسلی در زمانی که مادر باردار است خطرناک است و باعث انقباضات رحمی شده  و در نتیجه احتمال زایمان زودرس و سقط جنین را افزایش می دهد. در مورد شما نیز همین طور است و بهتر است برای جلوگیری از بروز این اتفاقات از ادامه این کار خودداری کنید. ضمن این که ادامه این عمل انرژی شما را هم کاهش می دهد.

 

سوال مخاطب : دومین شکم حامله هستم و در سونوگرافی بچه من پسر تشخیص داده شده است مدت چند هفته است تمایلات جنسی من افزایش یافته است و دست به خود ارضایی می زنم دوستانم به من گفتند بچه ات احتمالا دو جنسی است ؟
پاسخ دکتر
خودارضایی یا استمنا در حاملگی امری طبیعی است به خصوص در هفته های اول و هفته های اخر حاملگی مردان به دلیل احتمال سقط جنین از مقاربت  خود داری می کنند به خصوص  زمانی که جنین پسر باشد
صرف خود ارضایی در حاملگی دال بر دو جنسی بودن جنین یا اینکه جنین در اینده  دو جنسی  یا هر مافردودیت بشود  نیست و هیچ مدرک علمی دال  بر تائید این مسله تاکنون دیده نشده است و حرف دوستان شما هیچ پایه و اساس علمی ندارد

 

سوال مخاطب : 24 سال دارم و این اولین بارداری من است . الان هفته نهم بارداری هستم. متاسفانه من به مرض بد استمنا دچار هستم و در دوران بارداری میل جنسی من به شدت زیاد شده است. آیا انجام این کار روزی یک بار خطرناک است ؟

پاسخ از سیما ایران زاده، کارشناس مامایی

دوست عزیز اگر لکه بینی ندارید می توانید نزدیکی با همسرتان داشته باشید. اما توصیه می کنم از خودارضایی امتناع کنید و با همسرتان نزدیکی داشته باشید چرا که ممکن است خطراتی را برایتان به دنبال داشته باشد.

پاسخ دکتر نسرین نصیرزاده، متخصص زنان و زایمان
هر دستکاری و تحریک دستگاه تناسلی در زمانی که مادر باردار است خطرناک است و باعث انقباضات رحمی شده و در نتیجه احتمال زایمان زودرس و سقط جنین را افزایش می دهد. در مورد شما نیز همین طور است و بهتر است برای جلوگیری از بروز این اتفاقات از ادامه این کار خودداری کنید. ضمن این که ادامه این عمل انرژی شما را هم کاهش می دهد.

 

سوال مخاطب : آیا خودارضایی در هفته ۲۱بارداری خطری دارد برای جنین؟ اگر دارد چه خطراتی؟

پاسخ دکتر نسرین نصیرزاده، متخصص زنان و زایمان
هر دستکاری و تحریک دستگاه تناسلی در زمانی که مادر باردار است خطرناک است و باعث انقباضات رحمی شده و در نتیجه احتمال زایمان زودرس و سقط جنین را افزایش می دهد. در مورد شما نیز همین طور است و بهتر است برای جلوگیری از بروز این اتفاقات از ادامه این کار خودداری کنید. ضمن این که ادامه این عمل انرژی شما را هم کاهش می دهد.

 

سوال مخاطب : 21 ساله هستم. هفته 18 بارداری ام. فرزند اولمه. من قبل از بارداری از راه دخول ارضا نمی شدم. الانم همین طورم و این موضوع خیلی از لحاظ روحی روم فشار می آره. آیا خودارضایی مشکلی ایجاد می کنه؟

پاسخ دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان، استاد دانشگاه و فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی
دفعات زیاد ارگاسم چه در اثر تماس جنسی و جه در اثر خودارضایی باشد، می تواند باعث زایمان زودرس شود. اگر دفعات آن زیاد نباشد مشکلی برای بارداری ایجاد نمی کند اما بهتر است از راه های نرمال تماس جنسی و ارضا شدن استفاده کنید.

 

 

خودارضایی در دوران قاعدگی

سوال مخاطب: سلام مي خواستم بپرسم زمان پريودى ارضا شدن مشكلى به وجود نمي آورد؟

پاسخ دکتر کتایون برجیس، متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی
دوست عزیز خود ارضا شدن که در دوران قاعدگی مشکلی ایجاد نمی کند ولی در طول دوران پریود رابطه واژینال بهداشتی نیست.

 

سوال مخاطب : سلام من دختر مجردی هستم امروز با اینکه روز سوم پریودیم بود خود ارضایی کردم..خواستم بدونم چ عوارضی داره؟
ایا باعث میشه عفونت کنم؟
پاسخ
اگر از طریق دستگاه تناسلی خارجی به ارگاسم رسیدید .نه مشکلی ایجاد نمی کنه .باعث عفونت نمیشه .

ولی در دوران پریود بهتره این کار رو انجام ندید .چون دهانه رحم بازه ودستگاه تناسلی به خاطر وجود خون بیشتر مستعد عفونته .

اگر هم به خاطر هیجانات ناشی از خ ا به پرده شما آسیب برسه متوجه نمیشید .

 

سوال: در زمان حیض آیا زن می تواند با کمک شوهر خود (با دست) و بدون دخول از جهت جنسی ارضا شود؟

پاسخ حجت الاسلام یوسف وند

مقاربت و نزديكي جنسي در ايام عادت ماهانه بانوان حرام است. زن و شوهر نمي توانند جماع (از جلو) داشته باشند برخی از مراجع قائل به وجوب پرداخت کفاره برای نزدیکی در ایام حیض هستند. تا خانم از حیض پاک نشده است، رابطه جنسی با شوهر بر هر دو حرام است. البته سوال دیگری شاید مطرح شود که اگر خانم از حیض پاک شد اما هنوز غسل حیض نکرده آیا می تواند نزدیکی کند، اکثر مراجع فرموده اند می تواند هر چند بهتر است غسل کند.

ساير استمتاعات در دوران پریودی جايز است يعني زوجين مي توانند رابطه عاشقانه بدون دخول داشته باشند. و اگر مني خارج شود بايد احكام شخص جنب را رعايت نمايند و غسل جنابت كنند.  بنابراين ملاعبه و تحریک کردن با دست و ماساژ اعضای تناسلی همسر به قصد خروج منی و ارگاسم اشکالی ندارند. البته كاميابي از ناف تا زانوي زن كراهت دارد، مگر آنكه از روي لباس باشد.

زوجين نبايد در اين ايام بكلي از هم فاصله بگيرند بلكه بايد نيازهاي جنسي و روحي هم را ارضاء كنند رعایت چنین دقتهایی همراه با برطرف کردن نیازهای جنسی همسر مستحب می باشد، بنابراین در صورت نياز، طرفين مي توانند با نوازش عاشقانه آنهم بدون دخول یکدیگر را به حالت اوج لذت جنسي برسانند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب