آشنایی با بیماری تبخال دهان
متن دلخواه شما
جمعه 3 فروردين 1397 ساعت 19:12 | بازدید : 61 | نوشته ‌شده به دست padidekashan | ( نظرات )

آشنایی با بیماری تبخال دهان گرداوری شد

آشنایی با بیماری تبخال دهان

 

یکی از بیماری های بسیار مهم در ظاهر فرد ، ابتلا به بیماری تبخال می باشد. اغلب افراد در هر زمانی ممکن است که به این بیماری دچار شوند و در نتیجه با مشکلاتی مربوط به آن دست و پنجه نرم کنند. تبخال دهان یک نوع از بیماری های ویروسی است که معمولا مکان تأثیرگذاری آن بر دهان و لب خواهد بود که به شکل زخم هایی نازیبا و پیشرونده مشاهده خواهد شد. برای درمان تبخال ویروسی می توانید به آسانی از یک سری گیاهان دارویی بهره ببرید.

شما می توانید برای رفع تبخال دهان خود به آسانی از طریق یک دارو به نام آسیکلوویر اقدام کنید. اما آسیکلوویر برای همه ی افراد در دسترس قرار ندارد و در برخی از افراد نیز استفاده از گیاهان دارویی از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. یکی از این گیاهان مفید برای درمان تبخال دهان ، گیاه جفری می باشد. جعفری یکی از سبزیجات بسیار خوشبو و مفید برای درمان انواع دردهای مختلف در بدن به شمار می رود. این گیاه را به صورت جوشانده بر روی زخم خود قرار دهید.

اکثر افرادی که در مناطق شمالی کشور به کاشت درخت زیتون مشغول هستند با شروع بیماری تبخال دهان برای رفع آن از برگ درخت زیتون استفاده خواهند کرد. برگ درخت زیتون خواص درمانی بسیار مفید برای رفع درد و التهاب و زخم دارد که در فاصله ی زمانی بسیار کوتاه برای درمان تبخال دهان مورد استفاده قرار می گیرد. خواص درمانی برگ زیتون از سوی بسیاری از پزشکان به تأیید رسیده است و این خواص برای رفع بیماری های ویروسی و باکتریایی مورد استفاده قرار می گیرد. از زمان شروع تبخال دهان تا بهبود آن بهترین کار عدم تحریک زخم می باشد . زخم پس از طی دوره ی بیماری خود ، به خوبی از بین رفته و اثری از خود برجای نخواهد گذاشت.

آشنایی با بیماری تبخال دهان




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب