دارو گیاهی کاهش میل جنسی
متن دلخواه شما
جمعه 3 فروردين 1397 ساعت 19:17 | بازدید : 55 | نوشته ‌شده به دست padidekashan | ( نظرات )

دارو گیاهی کاهش میل جنسی گرداوری شد

دارو گیاهی کاهش میل جنسی

 

میل جنسی در هر فردی متفاوت می باشد. برخی از افراد به میزان زیاد و برخی دیگر به میزان کمی از این حس برخوردار هستند. دلایل مختلفی برای کاهش یا افزایش میل جنسی مورد بررسی قرار گرفته اند که در اکثر مواقع توسط درمان های گیاهی بهبود پیدا خواهند کرد. در ادامه با درمان های دارویی کاهش میل جنسی بیشتر آشنا خواهید شد.

همه ی شما با گیاه مریم گلی آشنایی کاملی دارید ، این گیاه یکی از مفید ترین گیاهان دارویی برای درمان کاهش میل جنسی خواهد بود. اغلب گیاهان دارویی برای کاهش میل جنسی باید در نهایت احتیاط مصرف شوند زیرا مصرف بیش از اندازه ی آنها می تواند شرایط را برای سلامت بدن به خطر اندازد. بنابراین در مصرف گیاهان دارویی افراط و تفریط را کنار بگذارید و طبق نظر پزشک متخصص طب سنتی عمل نمایید.

علاوه بر گیاه ذکر شده یعنی مریم گلی ، شاهدانه و همچنین گیاه کافور نیز با اثر بر روی کاهش میل جنسی به یک میزان تأثیرگذار خواهند بود. در ایران یکی از پرمصرف ترین گیاهان دارویی برای کاهش میل جنسی استفاده از کافور می باشد. استفاده از هر نوع گیاه دارویی در اندازه ی دو تا چهار گرم به صورت دمنوش کافی خواهد بود. معمولا در رابطه با کاهش میل جنسی در اکثر مواقع اتفاق نظر وجود ندارد. به عنوان مثال برخی از پزشکان سرکوب این نوع از حس را برای سلامت بدن مضر می دانند ، همچنین علل برخی از علائم مثل پرمویی در خانم ها را به دلیل تغییرات هورمونی ناشی از مصرف داروهای گیاهی می دانند.

سیاست های جمعیتی در هر دوره ی خاصی متفاوت از قبل عمل خواهد کرد ، در سال های گذشته سیاست ها بر جلوگیری از فرزندآوری استوار بود ، به همین دلیل استفاده از گیاهان دارویی به وفور در دسترس مردم قرار می گرفت ، اما امروزه تهیه ی برخی از گیاهان دارویی مخصوص کاهش میل جنسی ممکن است که با موانعی همراه باشد. دقت در انتخاب بهترین نوع در سلامت بدن شما تأثیرگذار خواهد بود.

دارو گیاهی کاهش میل جنسی




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب