از بین بردن و رفع موهای زائد با زردچوبه
متن دلخواه شما
سه شنبه 2 آذر 1395 ساعت 17:6 | بازدید : 125 | نوشته ‌شده به دست padidekashan | ( نظرات )

حذف موهای زائد, موهای زائد


از بین بردن و رفع موهای زائد با زردچوبهاز بین بردن و رفع موهای زائد با زردچوبه

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید:

علل شایع ایجاد موهای زائد

با کمک خمیر زرد چوبه می توان از شر موهای ناخواسته رهایی پیدا کرد

رشد مو و وجود موهای زائد در تمامی انسان ها مشترک می باشد و پس از بلوغ رشد موها در سراسر بدن افزایش می یابد. در این مقاله با روشی جدید شما را آشنا می کنیم که کمک به از بین بردن موهای زائد می کند.

نکته :
روش های بسیار برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد مثل : اپیلاسیون ، استفاده از ماسک ها و سایر درمانهای خانگی .. اما شما می توانید با کمک خمیر زرد چوبه از موهای ناخواسته رهایی پیدا کنید.

اثرات مفید خمیر زرد چوبه در حذف موهای زائد
خمیر زردچوبه دارای یک خاصیت عالی و کاملا گیاهی علاوه بر آنکه باعث تسکین درد می شود پاک کننده مفید برای کبد می باشد. با کمک زردچوبه به راحتی می توانید موهای زائد خود را از بین ببرید وهمچنین برای پوست صورت هم می توانید از آن استفاده کنید… مقدار قند موجود در این مخلوط می تواند به پاکسازی پوست کمک کند از دیگر مواد تشکیل دهنده این خمیر شیر می باشد که باعث نرمی  و صافی پوست می شود.

طرز تهیه خمیر زردچوبه
اول از همه زردچوبه و آب ، به جاي آب از شير هم مي توانيد استفاده كنيد  را به نسبت 1:2 باهم مخلوط کنید و روی حرارت کم قرار دهید آنقدر مخلوط را هم بزنید تا حالت خمیری پیدا کند ، اجازه دهید سرد شود در صورت لزوم می توانید در یخچال خمیر زردچوبه را قرار دهید. مقدار کمی نمک و يا شكر و 1 قاشق غذاخوری آرد را به خمیر خود اضافه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید:

رفع مو زائد

روش استفاده
ابتدا مقداری آرد ذرت را ه مناطقی که می خواهید پاکسازی کنید بزنید ، سپس لایه ای نازک از خمیر را در جهت رشد مو روی قسمت مورد نظر پخش کنید ، و آن را با یک تکه پارچه تمیز بپوشانید بعد از 15 دقیقه خمیر جذب پوست می شود سپس پارچه را بردارید و پوست را با آب گرم بشویید این روش را 2 بار در هفته تکرار کنید تا زودتر به نتیجه مورد نظر برسید.

این روش معمولا در هند استفاده می شود که یک اثر عالی در حذف موهای زائد دارد بر خلاف دیگر روش ها می توانید 1 بار از این روش هندی استفاده کنید و شاهد درد کمتر و نتیجه بهتر باشید.

منبع:مجله اينترنتي زندگي




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب